March 20, 2007

HOI Anıları


Sizlere oturup 15 günümü bastan sona yazamayacağım için, yazsamda anlamı olmayacağı için bir kaç enteresan olayı parça parça anlatmaya karar verdim...
Bu uyumlu resimde de gördüğünüz gibi Revünün esas patencisi benim :)
Zeynep Tokuş'la Bobby'yi hepimiz tanıyoruz. Resimde tanımadıgınız beyaz kıyafetli insanlar ise Martin ve Nina. Show'u izleyenler bilir. Martin ve Nina'ın yaptıklarını izlerken bazen eyvay kız şimdi ölecek diye gözlerimizi kapadığımız olmuştur...

Zeynep Tokuş ve Bobby'de Holiday On Ice'a konuk star olarak katılıp show'un bir parçası oldular. Oldukçada iyilerdi açıkçası. Hiç göze batmıyorlardı ve en çok alkışı alanlardandı...Tabi bunda Türk halkımızın Buzda Dans hayranlığınında etkisi çok.

Annemde dahil herkesin bana sorduğu ilk soru "O kız hakikaten öle kibarcıkmı yoksa hanım hanım rolmü yapıyor" oldu. Geçirdiğimiz bir kaç gün içerisinde benimde deneyim ettiğim Zeynep Tokuş rol falan yapmıyor, gayet sevimli nazik herkesle iyi geçinen bir insan, ki bende TV den izlerken pek sevmezdim kendisini ama fikirlerim değişti. Bobby'e gelince, o yavrum kara koyun, mülaim zararsız çok şeker :) ( Tamara için aynı şeyi söleyemeyebilirim, her ne kadar ben şahsen iyi anlaştıysam da genel olarak çok sevilen bir kişi olmadı kendisi, ben türkiyede starlara nasıl davranıldıgını öğrenecek kadar uzun kaldım diyip kendini star ilan etmesiyle okları üzerine çekti..)

Benim dikkatimi çeken bölüm ise show bittikten sonra Zeynep Tokuş ve kocası Bobby'i parkormana 5 dakika mesafede olan oteline bırakmıyor olmaları idi... belki işleri vardır kim bilir...

Başımızdan geçen en komik olay ise söle idi; Bir basın toplantısında ben elimde mikrofonlarla çeviri yapmak için geçtim kameraların karşısına. Zeynep Bobby ve birkaç patenci daha var. HOI patenclerine sorulan bütün soruları tercüme ettikten sonra bizim dansçılar ayrıldı ve Zeynep ile Bobby kaldılar bende nasıl olsa Zeynep çok iyi ingilizce biliyor diye arkamı döndüm ve Bobby'nın uzun süren cevabını dinlemedim, ama Zeynep'te nasıl olsa ben çeviriyorum diye dinlememiş ve Bobby sustuktan sonra kameralar bize dönünce ikimizde birbirimize bakakaldık... Sonunda zeynep ucundan yakaladığı konuşmayı süsleyerek durumu idare etti ama sonrasında çok fazla güldük bununla ilgili:)

No comments:

Search This Blog