March 20, 2007

Kim Kimdir



Pamela: Kısa dönem oda arkadaşım, Dünya tatlısı herkesin ablası hepimiz Pammy'i çok seviyoruz. Pickle(Micheal) döndükten sonra odasına son gece ben yerleştim ve Pammy'i çalan telefonum yüzünden hiç uyutmadım çünkü tam olarak 24 kez telefonum çaldı:)
msn'inden kafasını kaldırdıgı zamanlarda oldukça keyifli, kocaman balon bardağı ile kırmızı şaraptan başka bir şey içmez. Tüm dedikoduları alabilirsiniz ve mesaj göndermek istediğiniz tüm kişilere Pammy yolu ile mesajınızı iletebilirsiniz. Çok özleyeceğim kendisini....



Baz: Kısaca Mr. Bean :) Dünyanın en sevimli insanlarından biri, Uzun süre beni çantasına koyup ingiltereye götürmek istesede başarılı olamadı... Pammy ve Ceren'in gece boyu kafalarını şişirdi. Hepimizin en yakın arkadaşı, çok içer, hiç uyumaz... Tekrar görmeyi ümid ediyorum kendisini. Bu iki hafta hepimizi çok eğlendirdi. Umarım en kısa zamanda bilgisayar kullanmayı öğrenir ve Pammy ile olan uzun msn muhabbetlerimize iştirak eder.



Yasmina: Fransız cezayir kırması aşkım:) Bende onu çantama koyup evime götürmek istiyorum. Gördüğünüz gibi saat sabahın 5.30 u ve biz hala otel lobisinde içki içip muhabbete devam ediyoruz. Müthis fransız aksanı ile ingilizce konusuyor ve daha önemlisi hiç susmadan konusuyor. Her gördüğümde günde 100 kere sarılıp öpüştüğüm insan. Herşeye çok şaşırabilir...bir nevi bizim Öykü gibi



Daniella ve Cobby: Daniella kendisine taksimde bir esnaf bularak zamanının bir kısmını yeni türk aşkıyla geçirmeye karar verdi, Cobby,Ceren;in oda arkadası Yasmina için hiç susmadan konusur demiştim ya cobby yasminayı cebinden çıkartır. Barda sarkanlara tokat atmasıyla meşhurdur. Çok açıksözlüdür bazen rahatsız eder ama çok severiz kendisini en çok vakit geçirdiğimiz bir diğer insan. Bana biraz Lubka'yı hatırlatıyor hali tavrı...



Bizim Ceren'le Lezbiyenler olarak adlandırdığımız, hiç ayrılmayan iki yakın arkadas: Solumdaki grubun en güzel en sexi kızıdır Karry. bende gördüğünüz gibi bir fantazinin tam ortasındayım ama malesef Karry Ceren'le daha çok ilgileniyordu:( Enteresan insanlar çocuk gibiler çılgın yaramaz her an beklenmedik bir şeyle karşınıza çıkabilirler.



Fiona: Baş dansçı kızlardan. Buz Patenini bırakması gerekirse sudan çıkmış balığa dönüp öle durabilir sadece. Çok iyi. Grup arasında Dimitri onu baş aşağı çevirip salladıgı için show boyunca, kafasının biraz karıştıgı ve bazı tahtaların yerinden oynadıgı düşünülüyor.


Micheal(Pickle): Kız erkek farketmeksizin herkesin hayran oldugu şahıs. Annemde showu izlerken kim bu çocuk kaç yaşında diye sormuştu:) Çevresinde görünmeyen bir duvar vardır, çok cool, ama herkes çok sever. Pammy'in en yakın arkadasıdır. Micheal gidince odasında ben yerleştim...



Selma: Show boyunca basın ın herşeyi ile ilgilenen şahıs. Ayak üstünde 1001 yalan söleyip herşeye bir çözüm bulabilir kendisi. Canım arkadasım bundan sonra haftasonları İndigo senin Club 3 benim beraberiz:)



Ceren: Rehper arkadasım, hayatımızın en komik işini beraber yaptık. Yapmadıgımız rezillik yemediğimiz bok kalmadı:) Kendisi çalışan kesime hitab eder kenelde, bizde hiç bir oyunu oynamaktan çekinmeyiz(çıkarlarımızı doğgrultusunda)
Başka işlerde de beraber çalışmak üzere sevgilim:)

Holiday On Ice anılarımız devam edecektir....

No comments:

Search This Blog