March 19, 2007

This Boy's Life


The story about the relationship between a rebellious 50s teenager and his abusive father, based on the memoirs of writer and literature professor Tobias Wolff...

İki haftalık yoğun ve keyifli bir çalışmadan sonra Holiday On Ice patencilerini ucaklarına bindirip evime döndüm. Daha önce dediğim gibi arkadarından ağlamadım ama daha değişik şeyler yaşandı ki çok detaya girmek gibi bir niyetim yok. Umarım aralarından bazılarını tekrar görme şansım olur.

Gel gelelim eve döndüğüm ilk boş günümde uzunca bir süre uyuduktan sonra kendimi tekrar TV ve Dvd lere vermeye niyetlenmiştimki izlemediğim hiç dizim ve dvdim kalmaış bunu farkettim. bende rastgele digitürk açıp ilk çıkan filmi izlemeye koyuldum.
This Boy's Life; 1993 yapımı çok etkili bir dram. Aynı zamanda Robert De Niro, Leonardo Di Caprio Ellen Barkin gibi isimler oynuyor. Leonardonun minikliğini görmek isteyenl içinde iyi bir fırsat. Henüz sinir olunamayacak kadar genç. Filmi izlerken zaman zaman ah evladım evden kaçsana gibi babaanne dede yorumları yapmaktan kaçınamadıgınız durumlarda oluyor...

Film çok güzel, elinizize geçerse izleyin kaçırmayın. benimde yorgun ve bayık pazartesi akşam üstümü çok iyi geçirmeme yardım etti. Zira ayaklarımı tepeye uzatıp elimde kumanda izleyecek birşey bulamasaydım çok mutsuz bir çocuk olabilirdim:)


Robert De Niro ... Dwight Hansen

Ellen Barkin ... Caroline Wolff Hansen

Leonardo DiCaprio ... Tobias 'Toby' Wolff

Jonah Blechman ... Arthur Gayle

Eliza Dushku ... Pearl

Chris Cooper ... Roy

Carla Gugino ... Norma

No comments:

Search This Blog