March 20, 2007

Levent On Ice

Katerina'nın ısrarları üzerine, kendime bir paten bulup buza çıkmam gerekiyordu. Eğer yeterli isem Holiday On Ice ta yer alacak ve showlara çıkacaktım. Hemde principle olarak:)
Bende bir kaç gün reddetmenin üzerine baskılar artınca Baz'ın patenlerini alıp buza attım kendimi. Hakikaten buza attım diyebilirim çünkü ilk başta ayakta durmak bile imkansızdı. Ama 10 dakikalık çırpınmalarımın üzerine ilerlemeyi başardım. Zorunlu hareketlerimi gerçekleştirdim ve Juriden tam puan aldım. Son olarak bana geri geri kaymayıda öğretttiler ve çok eğlendiler kayamadıgımı görünce. Şimdilik milli buz patenci olma hayallerim suya düşsede kim bilir ilerde neler olacağını. Dimitri'nin beni kaldırıp lift yapma sözü vardı ama hiç fırsatımız olmadı:)
Yinede 1 kerede olsa Buzun üstüne çıkmış oldum, çok keyifli bir ara gidicen biryerlerde deneyin ama benim gibi showu izleyip havaya girmeyin sakın:)

No comments:

Search This Blog