April 01, 2007

Baby if you give it to me



Busta Rhymes 12 Nisanda Discorium'da konser verecekmiş. Discorium un 20. yaş doğum günü partileri kapsamında...
Bunu duyunca pek inanamadım. Türkiye'de Busta Rhymes'ın nasıl bir kitlesi vardır acaba. Portekiz'de çok enteresan bir konser de gözlem yapma fırsatım olmustu. Portekiz'de Hip-Hop, Hardcore Rap oldukça sevilen bir tarz ama Türkiye'de Hip-Hop dinleyici kitlesi gözümün önüne gelince ve bu kitleyi Discorium'da düşününce çok eğlenceli bir tablo çıkıyor ortaya. Eminim hayalgücümdeki gibi bir gece yaşanmayacaktır ama fırsatım olursa gidip neler olup bittiğini Yakından görmek istiyorum açıkçası.
Muhtemelen Mariah Carey ile olan şarkıdan hatırlayacak kitle Discorium'da olacaktır. Ya da ben çok geri kalmışımdır ve İstanbul'da Busta Rhymes seven çıgın bir topluluk vardır hatta İzmir'den ve Ankara'dan otobüsler kalkar ama hiç zannetmiyorum.
O zamannnn.......
Yeah
Shorty I know what you need
I got everything you need
I promise I ain't gonna hold out either
I'ma give it all to you baby
It's on, bust it

Baby if you give it to me
I'll give it to you
I know what you want
You know I got it
Baby if you give it to me
I'll give it to you
As long as you want
You know I got it

No comments:

Search This Blog