April 01, 2007

Neyseee Neyseee,





O haftaki "Makina"yı Canlı izleyemedim ama bir çok arkadasımın söylediklerine göre en komiklerinden biriymiş. Oray Eğin'in skeçleri de Makina ve Zaga skeçleri arasında hatırı sayılır komiklikte ve ilk sıralarda kafamızdaki yerini aldı...
Oray Eğin'i şu yeni çıkan saçma sapan yarışmada jüri olarak izlediniz mi bilmiyorum kendisi Akşam Gazetesi köşe yazarı ama konusmaya başladıgında 10 saniye veriyorum kanalı çığlıklar atarak değiştirmeniz için. Zaten sanırım diğer jüri arkadaslarıda aynı fikirde ki adam konusmaya başladıgı anda tanırtışmaktan kendilerini alamıyorlar. Muhtemelen kendisine bir format verilmiş ve uyması istenmiş bile olabilir diye süpheleniyorum. Yarışmacılardan çok onların "eğitmen" lerine özelikle de Metin Arolat'a sataşmasıyla da meşhurdur ( ikisinin çok yakın arkadas oldukları konusunda kafamda soru işaretleri var... Nedense bir şekilde bir yerde hayatları kesişmiştir onların diye düşünüyorum :) )
Ek olarak bu yarışmalara modası geçmiş ünlüleri çıkartma fikri ne kadar tuttu yahu. Şimdi yeni bir tane daha çıkıyor neydi Dans yarışması sanırım ünlüler dans ediyor, ünlüler şarkı söylüyor, ünüler sirkte akrobasi ve sihirbazlık yapıyor... Bakalım ünlüler daha neler yapacak...

No comments:

Search This Blog