June 28, 2007

Aman Allahım Neler Oluyor


Herşeyden önce söylemem gereken birşey varki. Konser haber ve resimlerini taze taze koymak istemiştim ama ADSL pazartesi gününden beri bozuktu ve 8 arıza kaydı sonucunda perşembe günü yani biraz önce düzeltebildiler. BU başarılı çalışmalarından dolayı tebrik ediyorum 3 günde düzeltilebilecek nasıl bir arıza olabilirki. Neyse ...
Bütün konser ve organizasyonlardan çok memnun dönmeyerek orasına burasına bok atarak biraz ukala imajı çizmiş olabiliriz ama gerçektende çok konser omasına rağmen çok güzel konser olmuyordu. Bizde artık görev gibi hepsine gidiyor içip içip öle zıplayım oynayıp eğleniyor numarası yapıyorduk.
Daft Punk konserine Bora gel abi davetiyen hazır dediğinde öyle yorgundumki sadece ayaklarımı tavana doğru uzatım bir magazin programı izlemek istiyordum. Ama görev beklemez herkes orda olacaktı bende olmalıydım:) Çok enteresan birşey olabilirdi ve kaçırabilirdim.
Digitalism in Almanız biz biye bağıran muziği bittikten sonra derin bir nefes alıp rahatladım. Sonrasında Daft Punk çıksın diye sahneye bakmaya başladım. Çok bir beklentim yoktu 10000 yıl önce bir kaç hit parça ile dünyayı sasrmış şimdi yaşlanmış iki kasklı adam bekliyordum:)
Peredeler açılıp müzik başladıgında ilk 20 dakika hiç bir şey yapamadık. elimizde makinalar video ve fotograf çekmeye başladık. Aman allahım neler oluyor burda dedik sadece.
Piramit şeklinde bir dj kabini ve gördüğüm en muhteşem ışık gösterisi ile 85 dakika boyunca birbirime bakıp "sonunda" dedik.
Gerçekten çok eğlendik, sadece güümseyerek nasıl dans edersen cool olacağını düşünmeden dans ettiğin durumar vardır ya ordan oraya koşarsın zıplarsın sallanırsın diğer insanlara bakıp gülümsersin falan. Öyle bir durum işte....

Videoları koymak çok istiyorum ama malesef çok büyükler ve internetim çok yavaş:(
Dip Not: En baştaki resmi Cenk'ten çaldım ben çekmedim. ama zaten oda çekmemiş:)






bunu biri çekmiş youtubedan buldum ama benim çektiğim en güzeli:) onuda koyucam umaarım

No comments:

Search This Blog