June 28, 2007

Hımmhhh...


Internetimin olmadıgı ıssız gecelerde kendime değişik akteviteler yaratmak zorunda kaldım. Resimler çektim izlemediğim dvdlerimi izledim. Dizi senaryosu için malzeme topladım. kitap okudum balkonda oturdum sıgara içtim salonda oturdum sıgara içtim odamda oturdum sıgara içtim camdan sarktım sıgara içtim....

Sıcaklardan uyunmadıgı için annemle gecenin birinde film izlemeye karar verdik. SEçtiğimiz film ise Mel Gibson'ın Apocalypto'su oldu. Gece gece en doğru seçim değildi biraz sinirlerimiz bozuldu belki ama oldukça etkileyici bir film. Beklediğimden çok daha güzel çıktı. Kan vahşet izleyemeyenler bakmasın:)
Mayan Civilization kıyafetlerinin günümüz sıcaklarına çok uygun oldugunu ve hepimizin öyle giyinip öyle boyanıp sokaklara çıkmamızı ve saçlarımızıda öyle yapmamızı istiyorum. Body Modification yapmak isteyenlerde buyursun. Çok sevdim durumu.
Dün gecede böyle geçti işte...
"When the end comes, not everyone is ready to go..."

No comments:

Search This Blog