May 17, 2010

12 Adalar Savasi

12 Adalari geri istiyorum…

Su anda tam karsimda Kos adasi var, Kusadasindaki yazligin tam karsisinda Samos ya da Sisam nam-i digger…

Kos adasindaki arabalari goruyorum ben oturdugum yerden Turkiye’den…Ama o gordugum arabalara binebilmek icin once bir takim belgeler hazirlayip Konsolosluga basvurmam, dunya kadar para harcamam ve belirledigim tarihlerde girip cikacagima dair yemin edip Incil’e el basmam falan gerekiyor. Akyarlar’dan Gumbet’ten falan yuzerek biraz acilsan Yunan sularina gectiniz diye sahil guvenlik geliyor. Olmaz boyle sey, o adalar bence zaten nezaketende olsa bize iade edilmeliymis, sizing topraklara cok yakin alamayiz bunu falan denmeliymis. Ben olsam utanir geri verirdim heralde daha neler artik diyip.

Bence savas acmaliyiz, 12 Adayi geri alma savasi…Ama bildigimiz savaslardan olmasin, onlar cok sikici zahmetli ve kanli. Ama mesela “laf savasi” acabiliriz. Hududta bulusup Yunanlarla Turkler elleri belinde laf dalasina girse, cevap vermek icin 5 saniye kadar bekleyen, yada sanane ben ole istiyorum yok yaa banana gibi kacamak cevaplar veren elense. Savasi kaybetse. Belden asagi serbest, laf savasinda kuralmi olurmus Allah ne verdiyse artik. Bu savasin egitimi icin askere gidebilirim mesela, ama muhtemelen egitici olarak giderim. Bu konuda guvenim sonsuz. Cok iyi bir komutandan egitim aldim. Sertac Komutan, eksik olmasin hic bir konuda altta kalmayacak sekilde egitti bizi.

Benden size garanti Laf savasi acarsak 12 Adayi geri aliriz. Ekip: Sertac Kumandan yonetiminde Levent Dokuzer, Peket Guner, Banu Tuncag (ona dab u konuda ailece guvenimiz sonsuz) Kuzenlerden Ceren ve Ebru, Birde aski-I memnu dan Bihterle Firdevsi aldikmi eski Osmanli’nin yukselis donemindeki toprak sahamiza 1 haftada ulasmazsak bende Levent’degilim…ben size savasmayi degil, laf yaristirmayi emrediyorum…Levent Dokuzer

No comments:

Search This Blog