May 17, 2010

Afra Tafra

Afra:
Donus yolunda Pazar gununun tamamini kullanabilmek icin 00:30 THY Bodrum-Istanbul ucagina bilet aldim. 01:30 gibi istanbul'da olup 02:00 gibi yatakta olmayi planliyordum. Son bindigim 2 THY ucagi gibi bu da rotar yapti 1 saat 15 dakika kadar. Sonra da istanbul'da en ucube yere park etti ver otobuslerle bir o kadar daha yolculuk yaptik Bavullarimizi almak icin. Cok sinirlenmistim. Dinlenmis ve Pazartesi gunu uykusuz olarak ise gidecektim. Ucaga binmek icin Gate acildiginda biletler kontrol eden gorevliye " Cok rezil bir hava yolu sirketisiniz, otobusle daha hizli giderdik Istanbul'a" aciklama yapmaya calisan zavalli kiza "Sus Sus cevap verme" diyerek yoluma devam ettin biletin kucuk bende kalan kocanini alip. Ucagin binisinde bizi butun sevimliligiyle karsilayan ve iyi aksamlar hosgeldiniz siyen Steward'in suratina bile bakmadim kafami sol ust koseye dogru cevirerek...

Sanirim THY bu afralarimdan sonra kendine ceki duzen verir diye dusunuyorum
PS: Bekleme salonu ve malesef sonrasinda talihsizce yanima denk dusen ne oldugu belirsiz ama televizyon camiasindan oldugunu konusmalarindan tahmin ettigim sevimsiz cift, size sesleniyorum. Oncelikle 100 kilo olupta kas yapmis olan ayi yavrusu...O kadar antipatiktin ve espirilerin o kadar kotuyduki bir ara gercekten migde ozu sularim agzima geldi...Ayrica saat 02:15 te kalkan bir geceyarisi ucusta bu kadar bagirarak konusup kahkaha atmak ve ayaklarini yere vurmak suretiyle tepinmek ne tarz bir ilgi cekme yontemidir anlamadim...ama hal ve tavirlarindan iktidarsiz olduguna dair yemin edebilirim...ve tabii ki yaninda oturan ve ayiciktan en az 12 yas kadar buyuk olan ve yuzundeki kirisikliklari fondotenle siva yapmaya calismis ucuz parfom kokan varos kadin...senin icin daha baska bir sey demeye gerek yok sanirim...

Tafra:
Bostanci alt gecidini mesken edinmis ve kendilerini is yapiyor zanneden uniformali ve sivil polisler. Bu mahallede oturdugum ve her gun o alt gecitten gecerek evime gitmek zorunda oldugum icin her gun size kimlik kartimi gostermek zorundamiyim. Sanirim genc erkekleri arama bahanesi altinda popo minciklamak hosunuza gidiyor diye dusunuyorum keza bu tezimi ve niyetimi size kimlik gorebilirmiyiz dediginizde " Siz de siktiniz artik ama " diyerek ve kimligimi geri vermek cin Levent diye seslendiginizde son derece sert bir hamleyle elinizden kapip iterek aranizdan gecerek belli ettim. Bu taframdan sonra Emniyet genel mudurlugu ve tum sivil ve uniformali polislerin kendilerine bir ceki duzen verip durup dusuneceklerine eminim

No comments:

Search This Blog