May 17, 2010

Varosluk Diz Boyu

Bu blog yazimi size Bodrum/Akyarlar’dan oldukca yuksek bir tepeden 180 derece deniz manzarasi olan bir teras ve set ustu bir havuzun kenarindan yaziyorum. Avustralya’dan doner donmez bir Bodrum tatilide neyin nesi oluyor diye dusunebilirsiniz! Ama aslinda bu yilbasi icin aldigim ve iptal olan programimin degistirilmis ucak bileti idi ve emin olun ki aslinda Avustralya yorucu bir tatildi, hele ki uzun tatiller donusunde biriken isler tatil donusu ilk gun yaptiginiz tum tatili unutturuyor. Baska ic dinamikler de var yorucu ama o konular blogumun genel konseptinden oldukca uzaktalar, su anda Akyarlar’da olan bendenizden de oldukca uzaktalar…
Dedim ya yilbasi programim iptal olunca bilet tarihimi degistirmistim diye. Kendimden 100% emin sekilde bilet tarihimi 14 Mayis Istanbul Bodrum – 16 Mayis Bodrum – Istanbul olarak degistirmistim. %100…suphesiz. O kadar emindimki 13 Mayis aksam ustusune kadar biletime bakmamistim bile. Hayatta bir cok seyden oldukca eminim zaten…
Gelin gorunki ucak biletim 7 mayis Istanbul-Bodrum 9 Mayis Bodrum – Istanbul imis. Acaba gecen Cuma sabahi Bodruma gidenler ah nerde kaldi bu Levent Bey acaba basina bir sey mi geldi diye meraklanmislar midir?
Icsel bir break down yasayan bendeniz Cuma gununu zaten izin almis ta olmanin verdigi psikoloji ile Cuma ise gidemeyecegime de en az ucak biletimin 14 mayis’ta olduguna emin oldugum kadar emindim. Dolayisiyla bu Bodrum gidisini gerceklestirmek uzere tum havayollarini ayaga kaldirdim ama maddi durum ikinci bir ucak bileti almaya izin vermedi. Otobus firmalari ise saskinlik verecek sekilde tek bir koltuk kalmamacasina hinca hinc dolmustu.
Bole durumlarda insane hincini ailesinden cikartir. Bende tum sinirimi annemden cikartip telefonumu kapattim is cikisi…19:00’a kadar deadline tarihi 3 gun oncede kalan islerimi toparlamaya calistim. Annemide tekrar arayip asla gitmiyorum ben dedim butun 3 gun boyunca evde oturup bir karton sigara ve siselerce icki icecek kilolarca cips ve kuruyemis yiyecektim.
Bostanci’ya geldigimde saat 20:30’du eve girmeden seytan durttu ve yanyana duran Ulusoy-Varan ofislerine hadi bir gireyim de sorayim dedim. Ulusoy’dan red cevabi alan bendeniz Varan’da rezervasyonu iptal edilmis 27 numarali koltugu gorunce hadi dedim…Gitmen lazim yoksa planladigin haftasonu tatiline gidememenin verdigi agir psikoloji ile iyice sacmalayacaksin. Satin aldigim biletin otobusune bavulumu toplayip yetisebilmek icin tam 1 saatim vardi. Sikintidan gun icinde 1 paket sigara icmip olan bendeniz eve kosarken biraz daha yaslandigimda neye benzeyecegimi canlandirdim gozumde. Dur evladim surda iki dakka dinleneyim dedim yari yolda…Sonra devam..ne bulduysam bavula ve taksiyle otogara.
Taksiciye 8 dakikalik yolda is, ozel hayat, is gecmisim, aile, tatile nereye gittigim ne amacli gittigim hatta Avustralya tatilim dahil olmak uzere tum hayatimi ozetledim. O anda belki lap topim yanimda olsa bir Power Point sunumla bile sunabilirdim bunu…kismet iste…
12 saatlik Bodrum Turgutreis yolculugum sonunda dusundugum tek sey vardi. 3 gun icin Bodruma 12 saat otobus yolculugu yapilabiliyor cunku Bodrum yakin. Peki 3 gun icin 12 saat ucak yolculugu yapilaz mi? Mesela ben 3 gun icin tam 12 saat suren bir Cape Town yolculugu yapamazmiyim? Persembe gecesi burden Cape Town’a Pazar gecesi Cape Town”dan istanbula…Neyse bunu da dusunucem…
Bu yolculuk sonunda yazinin basinda bahsettigim noktaya Yukseklerdeki yeni devremulkumuzun teras noktasina ve Muttesem manzarali havuzunun kenarina ulastim. Tek bir eksikle…MAYO.
Kisa surede bavula ne bulduysam koyan bendeniz…ki buna yuz temizleme jelinden 3 gunluk tatilde sik bir yere gidersem diye yanima aldigim gomlek..hatta ve hatta dis beyazlatma tozum bile dahil…mayo almayi unutmusum. Mayo alinacak en yakin yer ise 20 dakika mesafede.
Ic camasirlarima para harcamaktan hic kacinmamisimdir. Severim ic camasiri almayi, renkli desenli likrali bol slip boxer bir suru ic camasiri alirim her gittigim yerden. Haftada sekiz kere farkli insanlarla sex yapan bir sex machine oldugumdan degil ama severim. Yazinin nereye gittigini tahmin ettiniz siz…
Zaten mayis ayi olmasindan oturu 1-2 kisi olan havuzun kenarinda son derece sexi ve mayo kumasina yakin bir kumastan olan likrali dar siyah boxerimla beliriverdim. Adeta Italya’dan Antalya’ya gelen ve halk plajindan denize giren Napoli’li turistler gibiydim. Popomda sexy falan yaziyor olsaydi tam olacakti. Ilk basta cekingen olan bendeniz 20 dakika kadar sonra baliklama atlamalarmi dersiniz, ters kulac yuzmelermi derseniz, ole rahattim ki aslinda ciplak ta yuzebilecek rahatliga gelmistim ama merak etmeyin o kadar ileri gitmedim. Onun yerine aksam ustu Turgutreise inip kendime hazir bu Napolili italyan turist moduma girmisken Lila rengi kisa bir mayo aldim… Lila li la la Lila Li lala sarkisini soyleyerek bu yazimida havuza girmek uzere burada sonlandiriyorum.
Cunku varosluk diz boyu…

No comments:

Search This Blog