May 22, 2010

Minik Yogi

Su an calistigim yerde calismaya basladigimdan beri, yemek aralarinda olsun ofiste masadan masaya yapilan muhabbetlerde ortaya cikan yersiz sessizliklerde olsun, ya da uzun sure masa basi toplantilarinin hemen ardinda olsun hemen araya bir yoga muhabbeti sokusturulur.

Bu muhabbet zaman zaman garip yabanci egitmen ve telaffuz edilemeyecek yoga poziyonlarinin isimleri kullanilarak yoga yapanlar arasinda bir bag kurarken zaman zaman ise bir adim oteye giderek isten erken cikip yogaya gitmeler, yoga salonunu degistirip topluca yogaya gitmeler boyutlarina kadar ulasmistir. Hatta bir keresinde acik ofisimizin ortasinda yeni ogrenilen bir hareket 6 kisi tarafindan denenmeye calisilirken ofise toplantiya gelen yabanci takim elbiseli adamlarin girmesi ile(yoksa tabircimiydi o adamlar?) faciaya donusmustur. Bu sahneyi gercekten hayatim boyunca unutmayacagim. Herkesin domalmis kolunu bacak arasindan gecirip kulak memesini tutmaya calisirken ofisin kapisinin acilmasi...adamlarin suratlari ve ofisteki minik yogilerin kollarini kiclarindan geri cikartip masalarina donusu...

Ay dun yoga yaptim eve kosarak dondum, bir haftadir yoga yapiyorum geceleri kalbimi durdurup dinlendiriyorum, yoga yaparak yemek yemeden 26 gun durdum gibi soylemler sehir efsanesi seklinde ofisin koridorlarinda cinlarken (hangi koridorlardan bahsediyorum acaba)bense girdigim tek yoga dersinden auummmm sesleri arasinda kahkaha atmamak icin gozumun onunde nasilda olu hayvan lesleri, kakalar, cuzzamlar, savaslar canlandirdigimi bir kez daha hatirliyorudum.

Ben cihangir yogaya gectim aahahaha filipo harika bir egitmen clara beni o kadar esnettiki, dunki dersin sonuna dogru kendime salonun tavanindan bakarken gordum cumleleri artik kafama o kadar islemisti ki sansimi bir kez daha denesem mi, bu muhabbetlere nasilda dahil olsam neler yapsam hindistana mi yerlessem diye dusunmeye baslamisken bir kampanya vesilesiyle bende cihangir yoga da 10 derslik baslangic seviyesi yogasi satin aldim sonunda.

Evet arkadaslar simdiden kendimi rahatlamis hissediyorum, cakralarim agzimdan cikacak...Saka bir yana eh eger dediginiz gibi fantastik duygular tutlamayan enerjiler arzular selale olmasin o zaman soracagim ben size
O vakite kadar ise tum inancimla yoganin sirt agrilarima ve strese iyi gelecegini temenni ederek sesimi cikartmayacagim

1 comment:

celibon said...

bizde de sürekli evren-sistem-enerji vs.den bahseden bir hanım vardı.... ğöff, işten çıktım ya. kurtuldum sistemden sonunda! (:

Search This Blog