January 14, 2007

Art Brut @ Babylon


Pazar öğlen 15.00 te muhtemelen bu sene girdiğim en önemli sınava girdim ve ilk notum 40 idi. Normal şartlar altında kalma ihtimali olan bir son sınıf öğrencisinin akşam evde ders mi çalışıyor olması gerekirdi bilmiyorum ama biz Art Brut konserindeydik.
Hatta ben karşılamıyor olmama rağmen pek alakadar oldum grupla. Mariko ile yemeklerine bile gittim. Ve evden çıkmadan kendime dedim ki Levent yarın sınavın var içme içki.
Gece 2 de arkadaşımın evinde döndüğümde çoktan sarhoş olmuştum.
Tabi bunda Öykü'nün votka fındık diye tutturmasının ve Petek'in sipariş verdiği halde içkisinin içmeden ayrılmasının etkileri de yok değil
Upgrade: Bu arada votka fındık cidden içtiğim en güzel içkilerden biridir herkese tavsiye otto'da;
Votka Fındık (Otto Pizza Grill Bar)
Erol Türkoğlu kokteylin içinde neler bulunduğunu sır gibi saklıyor. Yaklaşık altı ay önce açılan mekânın en çok tutan içkisi Votka Fındık. Bu içki müşterilere ikram ediliyor. Ancak ayrıca ısmarlamak da mümkün. Buraya sık sık gelen Ece Sükan ise, "Fındık ile votka müthiş bir kokteylde birleşmiş. Yaz/kış rahatça içilebilecek lezzetli bir içki," diyor.

Neyse oldukça keyifli bir akşamdı
Ayrıca sınav da gayet güzel geçti
demek ki bir koltukta 2 karpuz tasınırmıymış
taşınırmış...
söyle bir düşündüm de bu lafın doğrusu acaba iki karpuz bir kolduğa sıgmaz mı yoksa cambazlar ipte oynamazmıydı uff neyse

No comments:

Search This Blog