January 19, 2007

Gerardo Nunez


Zaman zaman entel dantel konserlerden sıkıldığımı dile getirmişliğim vardır. Ya durum değişti alışmaya başladım ve kaderimi kabullendim ya da keyif almaya başladım. Çünkü bu son 3 gün oldukça iyi vakit geçirdim ve konser esnasında da oldukça eğlendim.
Gerardo Nunez vardı İspanya'dan. Babylon'da iki gece üst üste muhteşem 2 konser verdiler. Hem de çok sepmatiktiler. Regina Çarşamba günü benimle beraber bir rehperlik deneyimi de yaşadı:) Havaalanına benle karşılamaya geldi ve yol boyu muhabbet ettiler (ben de bir kaç ispanyolca konuşan grup daha alırsam bu dili sökeceğim)

Onun dışında her zamanki şeyler oldu. Grupla akşam yemeği,Taksim, alışveris sound-check...bunlardan bahsetmiyorum artık. Onun yerine ufak bir video çektim
onu izleyin...
Grubun kontrbassçısı Pablo ise son zamanlarda en iyi anlaştığım grup elemanı idi.
Ibon'u tanımayanlar için, bizim Erasmustan çok yakın bir arkadasımız vardır Ispanyol Bask Ibon. Pablo'da aynı sehirden ve ingilizce konusması olsun mimikleri olsun hareketleri olsun bize aynı Ibon'u anımsattı.
-Ay ev proyekt tu du.
-it is tu dangerous.


No comments:

Search This Blog