January 20, 2007

Levent Harikalar Diyarında 1


Çok geniş bir hayal dünyam olduguna inanmaya başladım. Bilinç altımda neler olup bittiğini anlamayı çok isterdim açıkçası. Sigmund Freud şu dönemde yaşasa üstümde psikanaliz çalışmalar yapabilirdi belki de.
Freud bir yana başka bir arkadaşım da; bu kadar saçma rüyalar görmemin beynimin sağlıklı çalıştıgına işaret oldugunu söylemişti. Her ne oluyorsa bilemiyorum artık ama rüyalarımıda derlemeye karar verdim. Önceki rüyalarımdan bahsetmeyeceğim, bir çogunuz Kaya Çilingiroğlu'nun Hülya ve Feraye arasında sıkıştıgı ve bunalıma girdiği dönemlerde beni arayıp "Levent gel dertleşelim" dediğini biliyorsunuz. Ben de ona "Kaya, arkadasımsın, ne yaparsan yap desteklerim ama Hülya'da benim bacım" demiştim.
Gel gelelim bu seferki rüyam çok daha derin

Biz Barbaros caddesinin yukarı kısımlarında yaşayan bir dini tarikatız. Sosyal dünyadan tamamen soyut kendimizi dine vermiş bir grup. Bir gün liderimiz ölüyor ve biz müridler benim liderliğimde düzeni değiştiriyoruz. Artık bu sartlarda yasamak istemediğimize karar veriyoruz ve ben çıkıp şöyle bir konusma yapıyorum. "Arkadaslar hazır liderimizde ölmüşken artık evlerimize dönüp gerçek hayatla yüzleşebiliriz fakat unutmayın ki eve dönüş yolu çok zorlu bir yolculuk olacaktır"
Bu kısma kadar rüya en azından bir konu üzerinde ilerliyor değil mi?
Daha sonra Ben, Ece, Sinan ve Derya Barbaros caddesinden aşşağı inip vapurla Beşiktaş'tan Kadiköy'e geçiyoruz(çok zorlu bir eve dönüş yolculuğu)
ve bomba geliyor....
Ben vapurda aptal aptal espriler yapıyorum ve Sinan bana dönüp" öfff Levent, Murat Boz espirileri yapma" diyor. hımmmmm.... :)
Murat Boz kimdir? Rüyamda işi nedir? Murat Boz espirisi yapmak nasıl bir kalıptır? Hangi tarz espiriler bu kategoriye girer bilmiyorum ama tanımayanlar için Murat Boz "Mecnun olamam ben Leyla'ya varamam ben" diye şarkılar söleyen ve Tarkan'ın eski vokalisti olupta klibinde striptiz yaptıgını zanneden sahıs.
Neyse bu aralar kim kötü espiri yapsa " off Murat Boz espirileri yapma" şeklinde bir geyik oturmus durumda

Ben böyle rüyalar görmeye devam ettikçe hepimiz daha çok eğleneceğiz.

No comments:

Search This Blog