January 20, 2007

Geç Biten Cuma, Erken Başlayan Cumartesi


Cumartesi ve Pazar, sınav olmasına tamamen karşıyım ama sadece tututmumu yumusatmak için cumartesi ve pazar en azından sabah 09.00 da sınav olmasına karşıyım diyebilirim.
Öncelikle son bir kaç günümü özetlemek gerekirse
9 a 5 olan tansiyonumdan dolayı hastaneye kalkmamdan hemen sonra 2 gece Babylon'da çalıştım. Cuma sabahı ise grubu havaalanına bırakıp oldukça yorgun eve döndüm ve Cumartesi sabah 09.00 da olan Med205 sınavıma göz gezdirdim. Konular kesinlikle yabancı olmadıgım konular. Akşamında ise bir yan sitede gerçekleşen bir partide buldum kendimi.
Sabah 06.30 da kalktığımda ilk olarak kalktığıma inanamadım. Okula gelip kahve içip sınav hakkında minik tekrarlar yapsamda uykumu kesinlikle açamadım ve sınavda da iki lafı bir araya getiremedim. Aslı Hoca ve Erkan okuyorsanız eğer sınav için şimdiden kusura bakmayın:(. Pek iç açıcı bir kağıt veremedim. 4 soru hakkında da yeterli bilgim olsa da sanırım ters tarafımdan kalktım ve mantıklı uzun ingilizce cumleler kurup kendimi ifade edebilmem için çok yorgun ve uykusuzdum. :)
Galiba artık notlanıcak yaşım geçiyor okulu bitirip iş adamı olmanın yası mı geldi ne.

Sabah 9.40 ta sınavdan çıkmış kantinde gözleri çakmak çakmak oturan arkadaslarla yapılabilecek en güzel şeyin boğazda bir kahfaltı olduguna karar vererek Rumeli hisarına Sade Kahve ye gittik. Hava güzeldi Kahfaltı güzeldi ama ben kendimi eve atıp yatma sevdasında idim.
Saat daha 13.30 ama ben 6 saattir ayaktayım... ve kendimi çok uzun bir haftasonu geçirmiş gibi hissediyorum bile dünden bu yana.



Bu da "sade kahve"de ki minik kedi!!!

1 comment:

Asli Tunc said...

Hrant Dink'in yasini tutarken bir yandan da MED 205 sinav kagitlarini okumaya calisiyorum.
Notlar cok yakinda, sevgiler...

Asli Hoca

Search This Blog